יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

כל סוגי גזרות הג'ינס

אחת המשפטים השחוקים שכבר הפכו לקלישאה היא "את הכי יפה בג'ינס בטישרט". גם אני מסכים עם המשפטי הזה וגם לא מעט מחקרים מראים שאכן ג'ינס וטישרט זהו המראה החביב על גברים. אני חושב שסוד הקסם של הג'ינס וטישרט טמון בעובדה שמדובר במראה שמשדר "לא התאמצתי". יש משהו מאד סקסי בבחורה שסתם זרקה על עצמה משהו וכבר נראית מדהים בהשוואה לבחורה שהתאצה על מנת להשיג את הראה המושלם. אבל כמו תמיד - אלוהים מסתתר בפרטים הקטנים, ויכולות להיות מגוון רחב של פרשנויות להגדרה "ג'ינס וטישרט". היום אני אתמקד בהבדלים בין גזרות הג'ינס השונות:

ג'ינס ישר - זהו הג'ינס הקלאסי והמשעמם שלא מריח ולא מסריח. הוא יכול לעשות את העבודה מעולה כשהוא יושב על בחורה מאד רזה שלובשת עקבים גבוהים. 
ציון עם שטוח- 5
ציון עם עקבים - 9

ג'ינס סקיני/סופר סקיני/ אולטרה סקיני/ ג'גינג - לא משנה איך נקרא לזה, מדובר בג'ינס מאד מאד צמוד שנראה מעולה עם נעלי עקב אבל ממש לא משהו בלעדיהם.
ציון עם שטוח- 4
ציון עם עקבים - 10

ג'ינס בוט-קט - ג'ינס שהוא מעט מתרחב באזור הקרסול. הוא לא רחוק מגזרת הג'ינס הישר, אבל קצת נראה קצת יותר טוב עם נעליים שטוחות.
ציון עם שטוח- 6
ציון עם עקבים - 9

ג'ינס מתרחב/ פדלופון/ סנטורפז/ פלר/ תחתית פעמון - ג'ינס אשר מאד מתרחב מהברך ומטה. זהו הג'ינס האידאלי להליכה עם נעליים שטוחות.
ציון עם שטוח- 9
ציון עם עקבים - 9

ג'ינס עם רגל רחבה/ פאלאזו - ג'ינס רחב לכל אורך הרגל. מעין שילוב בין ג'ינס לשארוול. קצת פחות סקסי מהורסיה הצמודה יותר.
ציון עם שטוח- 8
ציון עם עקבים - 8

ג'ינס שבע שמינות - ג'ינס צמוד שמגיע קצת מעל גובה הקרסול. נראה כמו ג'ינס שהתכווץ בכביסה. 
ציון עם שטוח- 2
ציון עם עקבים - 5

ג'ינס באגי / בויפריד - פעם קראו לזה באגי והיום קוראים לזה בוייפרד אבל תכלס זה אותו הדבר: ג'ינס שנראים כמו שק חסר צורה. הרעיון שעומד מאחוריהם הוא לקחת את כל עניין ה"לא התאמצתי" צעד אחד קדימה, אבל זה פשוט לא עובד. אין לי ספק שכל בחורה שלובשת היום את הג'ינס הזה תסתכל על עצמה בעוד כמה שנים ותגיד "מה לעזזאל חשבתי כשלבשתי את המכנסיים האלו.
ציון עם שטוח- 2
ציון עם עקבים - 5

ג'ינס גזר - הטעות האופנתית הגדולה ביותר. מדובר בג'ינס רחב באזור הירכיים וצר באזור הקרסול. פשוט זוועה.
ציון עם שטוח- 0
ציון עם עקבים - 2



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה