יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

תחפושות סקסיות

אומנם פורים עוד רחוק, אך עדיין - אני רוצה לדבר על תחפושות: אומרים שבפורים אנחנו מוציאים החוצה את ה"אני האמיתי שלנו" - שאנחנו ליום אחד בשנה מרשים לייצרים הפנימיים שלנו לקבל ביטוי בעזרת התחפושת בה אנחנו בוחרים. מי שבוחר להתחפש לדוגמה לרוצח אולי מביא לידי ביטוי את הטנטוס (יצר המוות) שלו ומי שמתחפש למלך אולי מביא לידי ביטוי את הצורך שלו בכבוד או בהכרה. מה שמעניין במיוחד זה שבגזרה הנשית רוב רובן של התחפושות, בעיקר של הבחורות הצעירות יותר, הן תחפושות סקסיות במיוחד - על גבול הזנותי. בהרבה מובנים אפשר לומר שתחפושת סקסית היא הרבה יותר סקסית ממראה של זונה וזה נובע פשוט מהעובדה שכשמדובר זונה מדובר במקרה בוטה של בחורה שמוכרת את גופה - מה שהופך ללא מעניין. הרבה יותר מדליק לנסות להשיג את הלא מושג. הרבה יותר סקסי לראות בחורה שכיביכול התחפשה באופן תמים למשהו, אבל היא משדרת סקס בטירוף.
להלן למעלה מחמישים דוגמאות לתחפושות שונות:



תחפושות "קלאסיות"


תחפושות מהאגדות

תחפושות של חיות

תחפושות של "גיבורות על"
סופרגירל
באטגירל
קפטנית אמריקה
גברת "סופר על"
צבת נינג'ה, ומאחורה... 

תחפושות ספורט
שחקנית בייסבול
שחקנית פוטבול
שחקנית טניס
שחקנית כדורסל
שופטת

תחפושות של מקצועות "גבריים"
קאוגירל
שוטרת
טייסת
טייסת של פעם


תחפושות "קרביות"
לוחמת
חיילת
פיראטית
גנגסטרית
ברברית
ויקינגית
סמוראית


תחפושות מיוחדות
ערפדית
אסקימוסית 
חווה אמנו
משרתת
היפית
רובין הוד
העוזרת של סנטה
פרדי קרוגר... (פרדי קרוגר?!)


מדובר במגוון רחב של תחפושות סקסיות למדי. מה שמעניין זה שלמרות השוני הרב שקיים כעקרון בין תחפושת אחת לאחרת, אפשר למצוא מספר מוטיבים חוזרים בכל התחפושות: לא משנה אם מדובר בחיילת, בשוטרת, באסירה או בנזירה: תמיד התחפושת תכלול חצאית או שמלת מיני, החצאית תמיד תהיה מתנפנפת ו/או קצרה באופן קיצוני, התחפושת תכלול כמובן נעלים עם עקבים גבוהים במיחד ויהיו בה גם אלמנטים סקסיים כמו תחרה ובדים מבריקים.
גם התחפושות מרמזות שקיימים מספר אלמנטים סקסיים פטישיסטים אוניברסליים, שכאשר מלבישים אותם על כל דמות אפשר להפוך אותה לסקסית. אפילו כשמדובר בצב נינג'ה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה