יום שבת, 8 באוקטובר 2011

חצאית ארוכה

כשהייתי ילד הייתי משוכנע שהבנות הדתיות מתנועת בני עקיבא (בנות עקיבא?) הן הנערות היפות ביותר - הרבה יותר יפות מהבנות החילוניות. לימים הבנתי את סוד קסמן של בנות עקיבא - החצאית הארוכה והמתנפנפת שלהן.
ע"פ חוקי הצניעות של הדת, בחורות צריכות ללבוש חצאית והחצאית חייבית להיות ארוכה יותר מגובה הברכיים. אומנם מדובר בחוקים די מחמירים שמורדים לגמרי את גזרות המיני השונות, אבל עדיין ההגבלות האלו משאירות לא מעט מקום למגמות אופנה. באותה תקופה של אמצע שנות השמונים בזמן שאצל החילונים האופנה הייתה מזעזעת, דווקא הבנות הדתיות היו לבושות בהרבה טוב טעם. מה שמעניין זה שככל שעבר הזמן ככה הלכה והתדרדרה האופנה של המגזר הדתי ומתוך רצון להיות מודרני וחדשני עלו כל מיני גזרות של חצאיות ג'ינס מזעזעות שלא עזבו אותנו עד היום.
בגדול אפשר לומר שהכלל המרכזי כשמדובר באורך של שמלה או חצאית הוא "אם כבר אז כבר" - ז"א, אם כבר ויתרנו על חצאית מיני ובחרנו ללכת עם גזרה של חצאית ארוכה יותר מגובה הברכיים - רצוי שהחצאית תהיה כבר ארוכה עד הסוף ותגיעה באורך עד הרצפה. הסיבה לכך היא פשוטה - כאשר החצאית מגיעה עד גובה השוק היא נותנת אשליה של רגל קצרה ומגושמת. וכאשר החצאית מתארכת יותר ומגיעה על הקרסול היא נותנת דגש לא רצוי לקרסול - אותו אזור מגושם בגוף שעדיף כמה שיותר לטשטש. הפתרון הוא חצאית כמה שיותר ארוכה - כזו שתטטא את הרצפה.
עוד דבר חשוב מאד כשמדובר בחצאית ארוכה - היא צריכה להיות כמה שיותר מתנפנפת ולתת מראה כללי של פעמון. מראה הפעמון הוא מראה נשי קלאסי - מראה שנותן אשליה של מותן צרה, ומראה מגדרי נשי באופן כללי - כמו שרואים בשלטים של שירותים.


להלן מספר דוגמאות:


דוגמה 1


דוגמה 2


דוגמה 3


דוגמה 4


דוגמה 5


דוגמה 6

דוגמה 7





2 תגובות:

  1. אני חילוניה ואני הולכת רק עם חצאיות ארוכות כמו של הדתיות זה מושך גברים שזה יושב עליך צמוד וזה מבליט את החוטיני ובמועדונים יותר קל להרים את זה מאשר גי'נס שקשה להוריד אתזה ♥

    השבמחק
  2. ועם יש פה איזה מישהי או מישהו שרוצים איזה קשר חד פעמי שיתקשרו 0528155135 זה מספר של ידיד של הומו עם נמצא איתי תמיד ביווש

    השבמחק