יום שני, 17 באוקטובר 2011

שמלת קימונו גותית

קשה לי לתאר עד כמה עובר בי ריגוש כשאני מביט בשמלה הבאה. כן כן, אני מסכים שיש כאן קצת אלמנט של ביזאר ובמקרה הזה במיוחד הרמת גבה יכולה להתקבל בהבנה, אבל השמלה הזו פשוט עושה לי את זה. לא רק השמלה - כל הלוק הכולל עם הקשת לשיער, הנעליים והכל. 


השמלה הזו היא חלק מז'אנר שמכונה "קימונו גותי לוליטה" - אופנה יפנית מאד מושקעת הכוללת בגדים בסגנון ויקטוריאני עם שילוב של אלמנטים יפנים מסורתיים.


מה יש בשמלה הזו שכל כך עושה לי את זה? כנראה ששוב אותם אלמנטים  פטישיסטים שחוזרים על עצמם:  חצאית מתנפנפת קצרה במיוחד, נעליים שמטשטשים את הקרסול, ירכיים חשופות, בד פרחוני ורומנטי במיוחד וגם שרוולים דרמטיים שנותנים לשמלה קצת אלמנטים גותים.


ממבט שני נראה כי הושקעה לא מעט מחשבה בשמלה זו ושהעובדה שהיא כל כך מרגשת אותי לא ממש צריכה להפתיע אף אחד.
מי שמעוניין לראות זוויות נוספות של השמלה או ורסיות שלה בצבעים נוספים מוזמן להכנס ללינק הבא.


ומי שאהב את הסגנון הכללי ומחפש שמלות נוספות מאותו ז'אנר יכול להכנס ללינק הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה