יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

איפור סקסי

באופן כללי אפשר לומר שבחורות נוהגות להתאפר די הרבה.  הפמיניזם הראדיקלי של שנות השמונים כמעט ודעך לגמרי בשנים האחרונות והיום האיפור זוהי נורמה חברתית מאד מקובלת בעולם המערבי. בד"כ האיפור הוא מאד עדיין ולא מורגש. יש אימרה שטוענת שאם האיפור הוא נוכח ובעצם רואים שהבחורה התאפרה - אז זה סימן שהיא לא התאפרה כמו שצריך. אני אישית מאמין בגישת ה"אם כבר - אז כבר". מה הטעם להתאפר אם אף אחד לא שם לב? 
אז נכון שבניגוד ללבישת בגדים במקרה של איפור הבחורה ששמה לעצמה אותו צריכה להיות מיומנת ומדוייקת, ונכון שבמקרה של איפור יש יותר פוטנציאל מסוכן שהבחורה תראה בסוף מופקרת מדי או ילדת טיפש עשרה מבולבלת, ובכל זאת, להלן שלושת כלי האיפור הסקסיים ביותר:

אודם (ליפסטיק / ליפגוס) - גולת הכותרת של האיפור. אודם, כשמו כן הוא, הוא איפור המיועד לצביעת השפתיים בצבע אדום עז, המיועד להדגיש ולהקצין את הצבע האדום הטבעי של השפתיים של הבחורה. האודמים של ימנו מגיעים במגוון רחב של צבעים, אבל הצבע הסקסי ביותר הוא ללא ספק הצבע הטבעי ביותר לאודם - הצבע האדום. האפקט של שפתיים צבועות בצבע אדום עז הוא בלתי ניתן לתאור. ייתכן וזה קשור לעובדה ששפתיים זהו איבר ארוגני, וייתכן שישנה פשוט קונוטציה לנשיקות.

מסקרה - מאריכה ומדגישה את הריסים. דווקא הריסים נחשבים לאחד האלמנטים המגדריים ביותר בפנים של האדם. תמיד בסרטי הנפשה מצויירים לדמויות הנשיות יהיו ריסים ארוכים. ריסים ארוכים נותנים דגש לעיניים וכך גם לפעולה הנשית הידועה של "לעשות עיניים" לבחור.

צללית - הצלליות למינהן הן כלי המשחק העקרי של האיפור. היום בחורות נוהגות להשתמש בגוון רחב מאד של צבעים כצלליות, אולם רק הצלליות הקההות אכן תורמות להשגת מראה סקסי. הוספת צללית סקסית קהה סביב העין נותנת אשליה של עין גדולה יותר עם מראה מעט חתולי. וכן - רק מבט של בחורה יכול להיות הדבר המחרמן ביותר בעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה