יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

צלליות

 צללית היא תצוגה של קוו המתאר של אובייקט ע"י הצגה של האובייקט באופן מושחר - כאילו שמדובר בצל שלו. באופן זה מאפשרת לנו הצגה של צללית לנתח את גזרות שונות של מגוון בגדים תוך ניטרול אלמנטים של צבע, טקסטורה ומרקם. בנוסף, בעזרת הצללית אפשר לראות בצורה ממוקדת וברורה את הבדלים הגופניים בין נשים לגברים וכך להבין את השפעת הלבוש והתנוחה בה עומדת האישה על הדגשה או טשטוש של הבדלים אלו.


ההבדלים הגופניים בין גברים לנשים
נתחיל מההבדלים הגופניים בין נשים לגברים כפי שאפשר לראות בצללית הזו: האישה נמוכה יותר מהבחור. היא רזה יותר ובאופן כללי קטנה יותר. בזמן שאצל הגבר החלק הגוף העליון (הכתפיים, החזה, הידים) הוא גדול ומשמעותי יותר אצל האישה דווקא החלק התחתון (התחת והרגליים) הוא גדול ומשמעותי יותר. הרגליים של הבחורה ארוכות יותר משל הגבר. העובדה הזו הופכת למשמעותית יותר כשלוקחים בחשבון שהאישה נמוכה יותר מהגבר. הנקודה האחרונה מתייחסת למתניים של הבחרה - אזור הטליה. זהו אזור צר מאד - במיוחד בהשוואה לאגן ולחזה. מה שנקרה - מבנה שעון החול של האישה. 


תנוחות סקסיות
התנוחה בה עומדת הבחורה בצללית הבאה היא תנוחה מאד חושנית וזאת למרות שאין שום רמיזה מינית בתנוחה. האופן שבה הבחורה מעקמת את הגוף שלה מדגיש את מתן שלה ומבליט את האגן. גם האופן בו הבחורה מרימה את העקב נותן את האפקט של נעלי עקב סקסיות. מה שיפה במיוחד בצללית הזו היא שהיא ממחישה עד כמה סקסית יכולה להיות בחורה שלובשת סתם מכנסיים, חולצה ונעלי ספורט. זה הכל בתנוחה.


בצללית הבאה אפשר לראות תנוחה נהדרת ומאד חושנית של כפות הרגליים: הן מתוחות וכך נראות כהמשך הרמוני של הרגל עצמו - אחד האפקטים שמתקבלים בזמן לבישת נעלי עקב.


הבחורה שבצלילית הבאה יושבת על הברכיים שלה כשמאחוריה מזדכרים נעלי העקב שלה. זוהי דוגמה מצויינת לשימוש חכם וסקסי בנעלי עקב. ההפניה של העקבים כלפי מעלה כמו איבר מין מזדקר היא סקסית באופן מיוחד (וכאן יסלחו לי ההומופובים) ובאופן כללי התנחוה הזו מזמינה מאד לקיום יחסי מין מסוג דוגי-סטייל.


לבוש
הצללית הזו  והצללית הזו הן דוגמאות מצויינת ללבוש לא סקסי. בשתיהן מדובר בבחורה שלובשת שמלת מיני קצרצרה וצמודה. לכאורה מדובר בלבוש מאד מיני ונועז אבל כפי שאפשר לראות המראה שמתקבל בצללית הוא דל למדי וכמעט ולא באים לידי ביטוי אותם הבדלי מין. חצאית מתנפנת הייתה יכולה הרבה יותר להדגיש את אפקט המתניים - אגן  כמו בצללית הבאה.


הצללית הזו מאפשרת לנו להשוות בין ארבעה סגנונות לבוש: מכנס שבע שמיניות, מכנס סקיני, חצאית מיני מתנפנפת עם מגפיים וחצאית שמגיעה עד אורך השוקיים. כפי שאפשר לראות מכנסי השבע שמיניות והחצאית הארוכה מפנים את מרכז תשומת הלב שלנו לקרסול של הבחורה, מכנס הסקיני לא נותן דגש על כלום, והשילוב של החצאית והמגפיים גם מדגיש את המתניים וגם נותן דגש לברכיים.


את השילוב המוצלח של מגף וחצאית מיני אפשר לראות גם בצללית הזו (הבחורה באמצע). מה שכדאי לשים לב זה שבשביל להשיג את האפקט של המגף, המגף אינו צמוד לגמרי אלא קצת יותר עבה מהרגל - ככה מושגת אשליה של רגל רזה יותר. הכל יחסי בחיים.


לבסוף איך אפשר בלי הצללית ששימשה לפרסומת עבור מלכת היופי לשנת 2011: חצאית קצרה ולא תמודה שתחתיה מתגלות זוג רגליים ארוכות, ספק עטופות בגרביון כלשהו, שמסתיימות בזוג נעלי עקב עם פלאטפורמה שביאה את העקב לאורך של מעל 10 ס"מ. מעבר להכל, מה שהופך את הצללית הזו לצללית הסקסית ביותר היא התנוחה של הבחורה: היא מרימה את הרגל של לאחור בצורה כמו בתחנוחה של בחורה שמנשקים אותה. אין דבר סקסיו יותר מהרמת הרגל של הבחורה בזמן נשיקה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה