יום שבת, 12 בנובמבר 2011

ציורי גוף

עד היום עסקתי בבלוג הזה במגוון פטישים שקשורים לבגדים. בפוסט הזה אני רוצה להציג פטיש קצת שונה - פטיש לציורי גוף. ציורי גוף זוהי אומנות בה צובעים גוף עירוף בצבעיים, כאשר בניגוד לקעקועים - הצבעים הן זמניים. בעזרת שילוב של יצירתיות ותעוזה אפשר להגיע בעזרת אומנת זו לתוצאות לא מעט סקסיות.


ציורי הגוף מזכירים מאד פטישים מוכרים אחרים כמו הפטיש לחליפות גוף, לבגדים מבריקים ובכלל לבגדים צמודים, למרות שבמקרה הזה הגוף הוא עירום לגמרי ורק מדובר בצבע. כנראה שהאפקט שנוצר, של מעין "עור שני", יושב על משבצת דומה כמו במקרה של הפטישים האחרים.


מה שמעניין במיוחד כשמדובר על הפטיש של ציורי הגוף זאת ההשוואה לגוף עירום. המראה של בחורה עם ציור גוף נראה הרבה יותר סקסי בעיניי מהמראה של בחורה עירומה ולא צבועה - למרות שכמעט ואין ביניהם הבדל. כשבחורה לובשת גרביונים אפשר עוד לטעון שהניילון של הגרביונים הוא האובייקט המיני, אבל מה קורה במקרה של ציורי גוף? האם הצבע הופך להיות האובייקט? ייתרה מכך - כפי שאפשר בדוגמאות, כשעל בחורה מצוייר מחוך, האפקט של הציור לא נופל מהאפקט של מחוך אמיתי, מה שאומר שהמחוך לא ממש אמור להיות פונקציונלי - רק להיות נוכח.


לדעתי לדעתי אפשר ללמוד לא מעט מהפטיש של ציורי הגוף על הפטישים בכללותם.


להלן מספר דוגמאות:


חולצת בטן, טייץ ומגפיים


סופר גירל


מחוך וביריות


מחוך


הלבשה תחתונה של כלה


בגד ים ביקיני


בגד ים שלם


עור נמר 1


עור נמר 2


עור נמר 3


עור נחש























































































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה