יום שלישי, 8 בנובמבר 2011

שמלת מיני עם צווארון גולף

אני אישית מעולם לא הצלחתי ללכת עם צוורון גולף. אני לא מסוגל - חייב שהצוואר שלי יהיה חופשי. יחד עם זאת, אני חושב שצווארון גולף זהו שדרוג מאד סקסי בלבוש של בחורה. אני לא בטוח מה בדיוק גורם לאותו אפקט, אבל השילוב של שמלת מיני קצרה עם צווארון גולף עובד נהדר. במיוחד כשלשמלה יש שרוולים ארוכים.


להלן מספר דוגמאות:


שרה ג'סיקה פרקר לובשת שמלת מיני עם צווארון גולף


תמונה סופר סקסית של בחורה הלובשת שמלת מיני עם צווארון גולף ומגפיים גבוהות


שמלת מיני עם צווארון גוף ושרוולים קצרים - קצת פחות שווה מהגרסה עם השרוולים הארוכים.


צווארון גוף, חצאית מיני וגרביונים אדומים


שמלת מיני מתחרה עם צווארון גולף


שמלת סריג עם צווארון גולף


שמלת סריג עם חצאית כפלים וצווארון גולף


ולסיום - שמלת לאטקס עם צווארון גולף















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה