יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

נעלי בלט

אחד הדבר שמצליחים להפתיע אותי כל פעם מחדש זאת העובדה, שבעולם רווי בנעלי פטיש מטריפות הכוללות מגפיים, מגפיים בגובה הירך, עקבי סטילטו גבוהים, פלאטפורמות, לכה, עור, לאטקס ומה לא.... דווקא נעלי הבלט הקלאסיות מצליחות לעשות לי את זה לא פחות מכל הורסיות הסקסיות והמושקעות. ממבט ראשון זה נשמע מאד מוזר ומפתיע - במיוחד לאור העובדה שמדובר בנעליים שטוחות. אחרי שכל כך הסברתי את היתרונות של נעלי עקב, איך קורה שדווקא נעל שטוחה מצליחה לעקוף את הנעליים הגבוהות?


אני לא בטוח שיש לי את התשובה לשאלה זו, אבל יש לי מספר תיאוריות: 
1. עדינות - מדובר בנעל מאד דקה, עדינה וגמישה - בהרבה מובנים אלו אלמנטים נשיים וסקסיסטיים שמתורגמים גם למשיכה.
2. צעירות - נעלי בלט משדרות איזשהו תום נעורים - בזמן שנעלי העקב הן נחלתן של הנשים הבוגרות, נעלי הבלט הן יותר נחלתן של הצעירות. כשבחורה לובשת נעל בלט, היא אסוציאטיבית נראית לי יותר צעירה וכך גם יותר מושכת.
3. חוסר מאמץ - אחד הדברים הסקסיים החמקמקים הוא לשדר מראה מושך, אבל כזה שנראה כאילו לא הושקע בו מאמץ. כשבחורה הולכת עם נעלי עקב, אין ספק שהיא השקיעה מאמץ כלשהו במראה החיצוני שלה, בשזמן שבחורה שלובשת נעלי בלט מצליחה להיות גם מושכת, אבהל גם לשדר שהיא לא מתאמצת.
4. הבלט עצמו - באופן טבעי, נעלי הבלט מזכירים לי מיד את הבלט עצמו, וכפי שכתבתי בעבר, יש לא מעט אלמנטים סקסים בבלט ובעיקר - העמידה על קצוות האצבעאות.


חשוב לציין שנעלי בלט לא הולכים עם כל דבר. מי שמעוניין מוזמן לקרוא על זה עוד כאן.


להלן מספר תמונות מוצלחות של נעלי בלט:


נעלי בלט 1


נעלי בלט 2


נעלי בלט 3


נעלי בלט 4





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה