יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

מועדון וויניקס (וויניX)

מועדון וויניקס זוהי סדרת טלוויזיה מצויירת שמקורה באיטליה. הסדרה היא סדרת ילדים המגוללת את סיפורן של פיות קסומות הנלחמות בכוחות האופל. אני לא ארחיב עוד יותר מדי על הסדרה רק אציין שהסדרה היא מאד מצליחה ובעקבותיה הופקו סרטי קולנוע, משחקי מחשב ואף מחזמר.


מה שכן, רציתי להתמקד בלבוש של אותן פיות קסומות. עוד מימי הפיה טינקרבל של דיסני (ואולי אפילו לפני כן) הלבוש של הפיות בסרטים המציורים הפך להיות מאד פרובוקטיבי ומיני. העובדה שהפיה היא יצור קטנטן ולא  אנושי אפשרה ליוצרי אותם סרטים מצויירים להלביש אותן בשמלות מיני קצרצות ומאד מיניות שכן בעצם לא היה כאן שום אקט פרובוקטיבי- איך אפשר לטעון שפיה שהיא יצור תמים וחסר מיניות לבושה בצורה בוטה?


במקרה של מועדון ווינקס, יוצרי הסדרה החליטו לעשות צעד נוסף ולתת לאותן פיות קסומות שיק עדכני ולדעתי הם הצליחו קצת יותר מדי: הפיות בסדרה נראות כמו בובות ברבי מהמות עם כנפיים צבעוניות, והן לבושות בצורה מאד סקסית שקשה להתעלם ממנה: חצאיות מיני מתנפנפות, נעלי עקב, גרביים עד גובה הירך, חולצות בטן ועוד.


בעבר כבר ציינתי שלתכנים אליהם אנחנו נחשפים במדיות השונות יש לא מעט השפעה על התפחות הפנטזיות המיניות שלנו. אני חושב שמועדון ווינקס זוהי דוגמה מצויינת לדרך שבה דמויות תמימות אליהן אנחנו נחשפים בילדות משפיעות עלינו בלי שאנחנו מודעים לכך.


להלן מספר דוגמאות:


מועדון וויניקס 1


מועדון וויניקס 2









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה