יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

נעלי מרי ג'יין

מרי ג'יין הייתה דמות בקומיקס פופולארי משנת 1902 - בוסטר בראון. בשנת 1904 יוצר הסדרה, ריצ'רד אווטקולט מכר ליותר ממאתיים חברות את זכות השימוש בדמויות מהקומיקס לצורך פרסום. אחת החברות, "בראון שוסז קמפני" הצליחה ליצור חיבור בין השם של הדמות מקומיקס - מרי ג'ין, לבין הנעליים שהיא לבשה באותו קומיקס.


מדובר בנעלי סירה פשוטות עם רצועה סביב הקרסול. יש כאלו שמכנים את הנעליים האלו "נעלי בובה", אולם כפי שהסברתי בעבר ההגדרה נעלי בובה ונעלי סירה (וגם נעלי בלרינה) הן אותו הדבר בדיוק.


מעניין לציין שגם הגיבור הראשי, בוסטר בראון, לבש את אותם הנעליים. מפתיע ככל שזה נשמע, בשנת 1902 הנעל שנראית לנו היום נעל מאד נשית לא הייתה בעלת איפיון מגדרי. רק בהמשך השנים אותן הנעליים הפכו להיות מזוהות  כנשיות.


היום יש מספר גרסאות ווריאציות לנעלי מרי ג'יין: הן מגיעות במגוון רחב של צבעים ועקבים. מה שמשותף לכולם זה הקונוטציה הנשית והילדותית שהן מספקים כמו גם העובדה שהן עוזרות לטשטש את הקרסול.


אגב, נעלי אופי המשמשים שחקנים ורקדמים הם סוג מסויים של נעלי מרי ג'יין.


לי אישית יש פטיש ענק לנעלי מרי ג'יין. הנעליים האלו נראות לי מאד תמימות, נשיות וסקסיות. במיוחד כשבחורה לובשת אותן עם גרביונים. ואם הגרביונים לבנים - אז בכלל חבל על הזמן. 


נעלי מרי ג'יין 1


נעלי מרי ג'יין 2


נעלי מרי ג'יין 3


נעלי מרי ג'יין 4


נעלי מרי ג'יין 5
נעלי מרי ג'יין עם עקבים 1


נעלי מרי ג'יין עם עקבים 2


נעלי מרי ג'יין עם עקבים 3


נעלי מרי ג'יין עם עקב סטילטו


נעלי מרי ג'יין ורודות עם עקב סטילטו
ולסיום - מגפי מרי ג'יין























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה