יום שישי, 18 בנובמבר 2011

חצאית מיני ומגפיים בגובה הברך

השילוב של חצאית מיני עם מגפיים בגובה הברך זהו שילוב מנצח. נכון, לשני חלקי הלבוש בנפרד יש את האיכויות שלהם - גם חצאית מיני היא דבר סקסי וגם מגפיים בגובה הברך הם סקסיות (במיוחד אם הם מגיעות עם עקבים גבוהים). אבל במקרה של חצאית מיני ומגפיים מדובר בסינגרגיה - שלם שגדול מסך חלקיו. מה הכוונה? חצאית מיני יכולה להיות סקסית מאד גם כשהיא מגיעה עם סנדל מרשים ומגף יכול להיות מאד סקסי עם מכנסיים מבריקות או מעל ג'ינס. אבל לחצאית ומגפיים יחד יש שני אפקטים יחודיים:


1. מגפיים הם פריט לבוש חורפי מובהק. אין שום הגיון ללבוש מגפיים בקיץ. כשבחורה בוחרת ללבוש מגפיים עם חצאית מיני בחורף, בעצם הבחירה בחצאית יש אמירה מאד סקסית: הבחורה בוחרת ללבוש חצאית קצרה שבעליל איננה מתאימה למזג האוויר החורפי. היא למעשה מוכנה לסבול את הקור החורפי ובלבד שתוכל ללבוש את חצאית המיני המיוחלת. כמו במקרה של נעלי עקב, גם כאן - הבחירה במראה סקסי על פני נוחות היא סקסית לכשעצמה.


2. השילוב של מגף שמגיע מתחת לברך, וחצאית שמגיעה מעל הברך משאיר את הברך כחלק היחיד ברגל שנשאר חשוף ובכך מושך המון תשומת לב אליה.לא הרבה אנשים מודעים לכך, אבל הברכיים הן איבר סקסי למדי. המראה של הברך מזכיר את מראה שעון החול הנשי ועצם העובדה שהברך היא נקודת הכיפוף של הרגל גם כן תורמת לסקס אפיל של הברך. סקס אפיל שמקבל פוקוס בזכות החצאית והמגף.


להלן מספר דוגמאות:


דוגמה 1


דוגמה 2


דוגמה 3


דוגמה 4


דוגמה 5


דוגמה 6


דוגמה 7


דוגמה 8


דוגמה 9


דוגמה 10







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה