יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

המדריך לקניית לבוש סקסי



אז החלטת לעשות מעשה ולהפתיע את החבר שלך עם איזשהו לבוש סקסי אותו תלבשי בשלב הפור-פליי בשביל להכניס קצת פלפל למערכת היחסים שלכם. להלן מספר עצות שיעזרו לך להפיק את המקסימום מקניה זו ולהמנע ממספר מלכודות וטעויות קלאסיות שעלולות לקרות:


1. יש מגוון אינסופי של "לבוש סקסי" (לנג'רי, חזיות, חוטיני, גרביונים, ביריות, בייבידול, מחוך, בגד גוף, לאטקס, לייקרה, עור, תחרה, נעלי עקב, תחפושות וכ') ומגוון רחב של מקומות בהם אפשר לקנות אותו (חנויות הלבשה תחתונה, חנויות סקס, איביי, אמאזון ועוד מגוון אתרי אינטרנט בארץ ובעולם). כדאי להשקיע לא מעט מחשבה במה בדיוק את רוצה לקנות ואיפה.


2. השוק של אותו "לבוש סקסי" מכונה בכלכה "שוק לא משוכלל" - מה שאומר שאין שום הגיון ברמות המכירים. אפשר למצוא במקום אחד פריט שעולה X ש"ח ובמקום אחר אפשר למצוא את אותו הפריט בחמישית מחיר. בהקשר הזה מאד ממלץ לערוך קצת סקר שוק.


3. הבעיה הכי גדולה היא בעיית מדידת הבגדים: במקרים רבים לא מתאפשרת מדידה של הבגד אותו רוכשים בזמן שהמדידה היא הכרחית על מנת לראות איך הבגד יושב בפעול על הגוף. ממלץ מאד לרכוש רק פריטים אותם אפשר למדוד או פריטים שאפשר להחזיר (אחרי שנמדדו בבית) ולקבל זיכוי כספי מלא.


4. רצוי להמנע מפרטי לבוש גסים או חושפניים בצורה קיצונית - אם את רוצה להיות עירומה פשוט אל תלבשי כלום. כל הפואנטה של בגדים סקסיים זה דווקא העובדה שהם קצת מסתירים את מה שאנחנו רוצים לראות.


5. כדאי מאד להזהר מפרטי לבוש "חמודים". יש בשוק היצע רחב מאד של בגדים סקסים אם אלמנטים חמודים כמו לבבות, סרטים, ציורים כאלו או אחרים ועוד. אלו מלכודות מסוכנות מאד כיוון שבחורות עלולות להמשך אל אותם האלמנטים החמודים אבל ברוב המקרים הגברים לא מתחברים לזה. חשוב לזכור שבגד סקסי לא צריך להיות חמוד - הוא צריך להיות סקסי.

6. יש פרטי לבוש המאפשרים קיום יחסי מין בזמן שלובשים אותם ויש פרטי לבוש שלא. כדאי לחשוב על הנקודה הזו כשמתכננים מה ללבוש: זה יכול להיות מגניב לזרום עד הסוף עם הלבוש ויכול להיות מגניב גם להתפשט.

7. חשוב לעשות מאמץ ולנסות להנהג בצורה כמה שיותר טבעית כשלובשים את הבגד. מי שרוצה לשלב עם הלבוש גם אלמנט של משחק תפקידים כזה או אחר מוזמנת, אבל אם הפוקוס זה הלבוש אז רצוי להתנהג כמה שיותר רגיל. בחורות רבות מרגישות נבוכות מאד כשהן לובשות פרטי לבוש סקסיים ומתנהגות בצורה מעט מגוכחת.

8. בזמן שלובשים את הבגד מאד חשוב להסיר או להצניע את התוויות שלפעמים צמודות אליו. זה נכון באופן כללי וזה נכון בפרט כשמדובר בפרטי לבוש סקסיים. על רקע הפנטזיה הסקסית והרומנטית שאת רוצה לשדר, התווית המבצבצת עלולה לשדר משהו זול ותעשייתי.

9. אחת הבעיות הגדולות ביותר בכל מה שקשור ללבוש סקסי הוא שהלובשת נדרשת להאמין שהיא סקסית. בעידן שלנו, כשאנחנו נחשפים לאינסוף שחקניות ודוגמניות מנותחות ומרוטשות בפוטושופ, 99% מהבחורות לא מאמינות שהן סקסיות. אם לא די בכך - במקרים רבים מוצמדת אל האריזה של אותם הפריטים הסקסיים תמונה של דוגמנית מושלמת שלובשת את אותו הפריט מה שגורם לבחורה שרכשה אותו להרגיש עוד פחות חסרת בטחון לגבי המראה שלה. וכאן יש אפקט של כדור שלג - מי שלא מאמינה שהיא סקסית, תתנהג כבחורה לא סקסית וכך בפועל היא לא תהיה סקסית. הפתרון - fake it till you make it, או במילים אחרות - תעשי מאמץ על להתנהג כמו בחורה סופר סקסית ולהאמין שאת אכן כזאת. ולא - את לא חייבת להיות דוגמנית כדי להיות סקסית.

10. הכי חשוב לזכור שישנם הרבה ניאונסים קטנים ולכל אחד יש טעם קצת שונה. אם הרכישה בסופו של דבר לא הייתה מוצלחת את לא צריכה להסיק מזה שבגדים סקסיים הם לא בשבילך. יכול להיות שמשהו קצת שונה היה עובד יותר טוב. 


בהצלחה!












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה