יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

רשת דייגים

לגרביונים מרשת דייגים יש מקום של כבוד כאחד מפריט הלבוש הפטישסטים הוותיקים ביותר. בעבר הרחוק, הרבה לפני עידן הלאטקס, הלייקרה או הניילון, האפשרות של עטיפת רגל האישה עם רשת דייגים היוותה את שיא הטכנולוגיה. גרביוני הרשת היו בעצם חלק מרכזי מהלנג'רי של פעם ונתפסו כפריט סקסי ביותר. ככל שעבר הזמן גרבי הרשת הפכו להיות מזוהים יותר ויותר כפריט מופקר וזנותי ומעמד זה החל להשתנות רק בשנים האחרונות.
האופנה של היום היא צועדת לכיוון של "הכל הולך". יש מגוון רחב מאד של גרביונים בשלל דגמים, חומרים, צבעים וסוגים, וכך גם גרבי הרשת יכולים להשתלב כפריט אקסרורי פטישיסטי, אולם כדאי לשים לב לשתי נקודות מרכזיות:

1. עדיין גרביוני רשת מעלים קונוטציה מאד גסה ובוטה ולכן חשוב לשלב אותם בצורה חכמה עם פריטי לבוש אחרים. מי שבוחרת בגרביוני הרשת צריכה מאד להזהר שלא להפוך לקריקטוריה מגוכחת. הגבול הוא מאד דק.

2. גרביוני הרשת הצפופים עלולים להראות כגרביונים אטומים עם דוגמה סימטרית כלשהי. לכן ממלץ מאד לבחור בגרביוני רשת העשויים מרשת עם חורים גדולים מאד - ואפילו עוד יותר ממלץ לבחור בכאלו העשויים מרשת כפולה שנותנת מראה מאד סקסי שמתרחק מאותה אשליה של דוגמה סימטרית.


להלן מספר דוגמאות מוצלחות:








ולסיום, דוגמה לשימוש מוצלח בגרביוני רשת: בחורה שהתחפשה לגיבורת העל הקנרית השחורה:  בדוגמה הזו השילוב של גרביוני רשת  עם מגפיים, בגד גוף, ומעיל וכפפות מבריקים עושה את העבודה מצויין. כמעט כמו במקור...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה